Beste Aapie,
Zo juist de slofjes ontvangen. We hebben nu de hele reeks doorlopen van maat XS, naar maat S, naar maat M, naar maat L en nu zijn we toe aan maat XL. We zijn zeer tevreden, de slofje blijven goed om de voetjes zitten en geen zweetvoetjes (in tegenstelling tot de slofjes van een ander merk). In de toekomst kom ik nog zeker terug. Het is het ideale kraamcadeautje "origineel en super leuk".
more...
less